Paweł Mazurek
Doradca ds. Transformacji Cyfrowej
O mnie
-
- Absolwent wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego i Studiów podyplomowych Marketing Internetowy SGH.
- Wykładowca specjalności Marketing Interaktywny na Uczelni Łazarskiego w Warszawie – wyszkolił studentów, pracujących obecnie w wielu spółkach sektora.
- Od kilkunastu lat zajmuje się wspieraniem spółek w ekspansji zagranicznej
- Od 10 lat specjalizuje się w branży marketingu internetowego, Big Data i e-commerce. Może pochwalić się doświadczeniem zdobywanym podczas pracy na rzecz polskich spółek w regionie EMEA
- Jego praktyczne i akademickie doświadczenie pozwala oceniać potencjał organizacji do rozwoju międzynarodowego, typować polskie innowacyjne produkty do ekspansji na rynkach zagranicznych
- Specjalizuje się w budowaniu produktów i struktur sprzedażowych organizacji do skutecznej ekspansji międzynarodowej zarówno w startupach jak i dojrzałych organizacjach.
- Pracuje po polsku, angielsku i rosyjsku
-
Języki:
PL/EN
Obszary specjalizacji
Specjalizuje się w:
- Transformacja cyfrowa sprzedaży
- Transformacja cyfrowa marketingu
- Strategie marketingowe
- Marketing
- Reklama online
- Budowa działów sprzedaży
- Sprzedaż międzynarodowa
- Cross-border ecommerce
- Badania rynkowe
Przygotowanie merytoryczne
- 16 lat doświadczenia we wprowadzaniu Polskich spółek za granicę i zarządzaniu zespołami rozproszonymi
- 10 lat w online marketingu w całym EMEA
- Zarządzał zespołami rozproszonymi w ponad 14 krajach świata
- Wykładowca na studiach dziennych i podyplomowych
- Współpracował z wieloma agencjami doradztwa strategicznego w zakresie analizy biznesów online w trakcie procesów M&A
Styl Pracy
- Analityczny – praca oparta na stanie obecnym i danych
- Ewolucyjny – wykorzystanie zasobów organizacji
Prywatnie
Podróżnik, żeglarz.